2 Lakaran 1 Hati

(الدنيا سجن المؤمن و جنة الكافر) “ Dunia ialah penjara bagi orang mukmin dan syurga bagi orang kafir.”

salam
....Pada jalan berliku, moga Allah luruskan langkahmu.......
....tika langit dunia runtuh,moga Allah teguhkan akidahmu..
....Tika datang kesusahan,moga Allah kuatkan hatimu.......
6:36 PTG

bila mata sudah celik kembali

Dicatat oleh fazafillah

Apa sebenarnya ye....orang selalu buat blog, kekadang ada yang ceritakan tentang kehidupan seharian..dan ada setengah pulak yang berpuisi dan bercerpen dalam blog, dan ada juga yang berpolitik dalam blog dan ada juga yang menceritakan isu agama...macam-macam kegunaan blog kan...

Tapi blog dua lakaran satu hati nie..lebih fokus pada apa ye?...entahlah, nak kata macam mana, jarang pulak nak update...biasalah orang tak de pengalaman menulis bakat pun tak de...takpelah...mungkin selepas nie, aku rasa nak aktiflah blog nie....selalu je kata nak aktif..tapi tak de aktif jugak...tak pelah, cubalah sikit-sikit lepas nie..

Mungkin akan menceritakan apa sahaja yang aku lakarkan bila hati dalam kesunyian..mungkin juga aku menulis ni akan jadi kenangan bila aku dah Tua nanti, takpun untuk tatapan aku hari datang...samalah tu, tapi takpelah..mungkin juga akan menjadi teman aku blog lakaran satu hati nie... ,,,:)

0 ulasan:

Catat Ulasan